hahahha.. (:

shit, dålig update idag, eller för några timmar sedan! ;)
bytt header, blev fail, men det är min egna fösta! så jag är nöjd. iaf lite (a'
Sen blire nt alltid rätt, HAHAH!

imorgon ska jag till badhuset, igen <.<
men jag älskar att bada, apropå att jag aldrig blir så brun som mina kompisar på sommaren, för jag ligger i vattnet 24/7 då.
jaja, slutpratat om det nu.
hm, hur ska man säga? " tidigare " idag var jag & min mamma & syster på stan & skulle köpa baddräckt.
haha, men det är bara ngt jag ska ha på badhuset för den ska täcka min nål till pumpen. ( för dom som har missat har jag diabetes )
Jaja, nu ska jag hoppa ner i sängen & kojsa. ♥


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Kul att du gillar bloggen! Jag brukar få höra att jag ser yngre ut än vad jag är, men jag tycker att ni kan hålla det för er själva. Varför måste jag veta det? Det är inte direkt att jag kan eller kommer göra något åt det?

2010-02-13 @ 00:24:23
URL: http://lindablom.se
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Åh tack :D

Jag ska lägga upp hur jag gjorde leggingsen i ett inlägg i dagarna! Kolla in då:)

2010-02-13 @ 16:43:43
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0