Thank god it's saturday! :*

Äntligen lördags kväll nu, eller egentligen inte äntligen för desto mer kväll det är ? ..
Desto närmare blir morgondagen. :'(

Men nu ska inte lilla josefin klaga, för det är faktiskt ledigt från skolan och 2 veckor & 6 dagar kvar till min födelse dag! :)
Jag & mamma ska mysa med melodifestivalen snart & äta pizza & godis, inte så skit bra för diabetiker, men jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR godis! :*

+ vad är en lördag utan lördags godis? ^^

Jag kommer ihåg när man var liten, så traskade man ner eller åkte till närmaste kiosk och köpte en STOOOR godis påse & satt hela kvällen med framfrör tv:n och på 1 timme var allt godis borta.
Måste sluta babbla nu, puss! ♥






 osminkad !!!! :(












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0