ingen rubrik här va?

Hellu Hellu.. Idag var det meningen att göra ett video inlägg. men det blev inte så, för jag han inte med helt enkelt.
Men i morgon så LOVAR jag. Men jag har inte varit så sugen idag faktiskt, för jag har varit sjukt trött. Så då är nog inte det bästa ett video-inlägg. För jag kom hem & satt vid datorn 1,5 halv timme kanske. Sen så kom mamma hem så skulle jag följa med till stan ;dd
Fick en tröja, dock var den på rea, 39:- (a'
Sen så kom jag hem & satt mig vid datorn igen, kanske 2 2 timmar eller något.
Men jag tog faktiskt ett bad, kände att jag behövde det idag. För jag är såååå trött.
Sen så bar det av till stan för att hämta syster, kom dock hem vid 10 . Och jag skule ha gjort ett v-i. Men det orkar jag inte då.
Men i morgon, då blir det.


Sen så ska jag plugga engelska direkt efter skolan, med mamma. (:
Humm...´Tjaaa... Det var nog allt. Nu ska jag nog krypa ner under mitt mjuka täcke & kylan i rummet!
Mums, det är för GÖTT!

Godnatt, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0